خرید و بازاریابی از بورس
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای خرید سهام ، ابتدا به یک حساب کارگزاری نیاز دارید که می توانید در مدت زمان 15 دقیقه تنظیم کنید. سپس ، پس از اینکه پول به حساب خود اضافه کردید ، می توانید مراحل زیر را برای یافتن ، انتخاب و سرمایه گذاری در شرکت های جداگانه دنبال کنید.

در ابتدا ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، اما خرید سهام واقعا ساده است. در اینجا پنج مرحله برای کمک به شما در خرید اولین سهام خود آورده شده است:

1. یک کارگزار سهام آنلاین انتخاب کنید
ساده ترین راه برای خرید سهام آنلاین ، از طریق یک حساب سرمایه گذاری در یک کارگزار سهام آنلاین است. پس از تأمین اعتبار حساب خود ، در عرض چند دقیقه می توانید سهام را از طریق وب سایت کارگزار آنلاین خریداری کنید. برخی از سرمایه گذاران ترجیح می دهند با یک کارگزار سهام کامل کار کنند یا سهام را مستقیماً از یک شرکت دولتی بخرند ، اما این روش ساده ترین روش برای مبتدیان نیست.

افتتاح حساب کارگزاری آنلاین به آسانی راه اندازی حساب بانکی است: شما یک برنامه حساب را تکمیل می کنید ، مدارک شناسایی خود را ارائه می دهید و می خواهید حساب خود را از طریق ارسال چک یا انتقال وجه به صورت الکترونیکی تأمین کنید. (ما در اینجا راهنمای کاملی برای افتتاح حساب کارگزاری داریم.)

چگونه کارگزارانی را پیدا می کنید که شایسته خمیرمایه شما باشد؟ برای مقایسه گزینه ها ، لیست کاملی از بهترین کارگزاران NerdWallet برای معاملات سهام را مرور کنید یا از ابزار جستجوی زیر استفاده کنید تا مطابقت با سبک سرمایه گذاری خود را پیدا کنید. (مقاله در زیر ابزار ادامه می یابد.)


2. در مورد سهام مورد نظر برای خرید تحقیق کنید
هنگامی که حساب کارگزاری خود را راه اندازی کردید و بودجه خود را تأمین کردید ، وقت آن فرا رسیده است که به کار انتخاب سهام بپردازید. یک مکان خوب برای شروع تحقیق در مورد شرکتهایی است که قبلاً از تجربیات خود به عنوان یک مصرف کننده می شناسید.

هنگام تحقیق خود اجازه ندهید سیل اطلاعات و تبلیغات بازار در زمان واقعی شما را غرق کند. هدف را ساده نگه دارید: شما به دنبال شرکتی هستید که می خواهید مالک بخشی از آن شوید.

وارن بافت به طور مشهور گفت: "خرید یک شرکت را بخاطر اینکه می خواهید مالک آن باشید نه این که بخواهید سهام بالاتر رود." او با پیروی از این قانون برای خودش بسیار خوب عمل کرده است.

هنگامی که این شرکت ها را شناسایی کردید ، وقت آن است که کمی تحقیق کنید - در اینجا نحوه کار آورده شده است.

با گزارش سالانه شرکت شروع کنید - به طور خاص نامه سالانه مدیریت به سهامداران. این نامه به شما یک روایت کلی از اتفاقات مربوط به تجارت می دهد و زمینه اعداد موجود در گزارش را فراهم می کند.

پس از آن ، بیشتر اطلاعات و ابزارهای تحلیلی که برای ارزیابی مشاغل نیاز دارید ، از جمله پرونده های SEC ، رونوشت تماس کنفرانسی ، به روزرسانی سود سه ماهه و اخبار اخیر در وب سایت کارگزار شما موجود است. اکثر کارگزاران آنلاین همچنین آموزش هایی در مورد نحوه استفاده از ابزارهای خود و حتی سمینارهای اساسی در مورد نحوه انتخاب سهام ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزیابی شرکت ها برای نمونه کارها ، به ویژگی NerdWallet در مورد نحوه تحقیق درباره سهام مراجعه کنید.

3. تصمیم بگیرید که چند سهام بخرید
شما برای خرید تعداد معینی سهام یا پر کردن کل سبد سهام خود با سهام به هیچ وجه نباید کاملاً تحت فشار باشید. در نظر گرفتن شروع كوچك - كاملاً كوچك - با خرید تنها یك سهم ، می توانید تصور كنید كه مالكیت سهام جداگانه چیست و آیا این قدرت را دارید كه از طریق تكه های خشن با حداقل كاهش خواب سوار شوید. با تسلط بر متغیر سهامدار ، می توانید به مرور موقعیت خود را اضافه کنید.

سرمایه گذاران جدید سهام ممکن است بخواهند سهام کسری را نیز در نظر بگیرند ، یک پیشنهاد نسبتاً جدید از کارگزاران آنلاین که به شما امکان می دهد بخشی از سهام را به جای سهم کامل خریداری کنید. این بدان معنی است که شما می توانید با سرمایه گذاری بسیار کمتری وارد سهام گران شوید - شرکت هایی مانند گوگل و آمازون که به قیمت چهار رقمی سهام معروف هستند. SoFi Active Investing ، Robinhood و Charles Schwab از جمله کارگزارانی هستند که سهام جزئی را ارائه می دهند.

بسیاری از کارگزاری ها ابزاری را ارائه می دهند که مبالغ دلار را به سهام نیز تبدیل می کند. اگر مبلغ تعیین شده ای که می خواهید سرمایه گذاری کنید - مثلاً 500 دلار - و می خواهید بدانید که این مقدار سهام می تواند خریداری کند ، این می تواند مفید باشد.

4. نوع سفارش سهام خود را انتخاب کنید
با تمام این اعداد و ترکیبات کلمات مزخرف در صفحه سفارش آنلاین کارگزار خود کنار گذاشته نشوید. به این اصطلاحات اساسی معاملات سهام مراجعه کنید:
حرکات تجاری فانتزی و انواع سفارشات پیچیده بسیار بیشتر است. اذیت نکنید - یا شاید همیشه. سرمایه گذاران مشاغل موفقی را برای خرید سهام صرفاً با دو نوع سفارش ایجاد کرده اند: سفارشات بازار و سفارشات محدود.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: